Yozgee post paylaştığınız baya olmuş ben yeni gördüm. Benim oğlum şuan 4 yaşında sağ taraf inmemiş testis sol utangaç testis. Bebekken ikisi de utangaç testis zamanla iner dediler çok doktorlara gittik hepsi aynı şeyi söyledi bir doktor sadece ameliyat demişti. Bizde konuyu ertelemiştik. Taaki geçenlerde aklıma geldi bakmak istedim ama yumurtalığı elime gelmeyince birdaha götürelim dedik kontrol amaçlı. Meğer sağ taraf inmemiş. Sünnetle beraber ameliyat oldu. Sünnet onun yanında daha zahmetliydi. Testis ameliyatını anlamadık bile dikiş dahi yok. Çok kolay bir ameliyatmış. Normalde 2 yaşına kadar yapılması gerekiyormuş. Erkek çocuklarda sık karşılasın bir durum dediler.