Dilayyi Bende 22 haftalık bugün doktorum Haziranın 5inden sonra bekle dedi ama normali 19 una hayırlısı ve kolaylıkla ☺️
EbSa Haziran sonu gibi gözüküyor oğlumda haziran 5 doğumlu burdan tüm ikizler bebesi analarına bolca selam ve dua ile 🥹😅🤲🏼