Günaydın merhaba arkadaslar. Avm girişlerinde ki x-rayden geçmek zararlı değil deselerde ben yinede geçmiyorum. Peki magaza girişlerinde ki X-rayları onemsiyor musunuz? Magazada köşeden mi geçiyorsunuz yoksa o girişteki ufak X-raylardan mı? Bn binkaç defa geçtim dalıp dalıp da birdefa daha olmasın diye bilgi almak amaçlı sormaktayım.