Melikee3 sanciniz başlamadan çatı muayenesi yaptırmayin. Acilmaniz olmadığı için yanlış yönlendirilebilir siniz. Sancı başladığında acilma da yavaştan başlar ve o zaman çatı muayenesi yapılmalı. Sonrası uygnsa normal doğum, uygun değilse sezeryana alinirsinuz. Doktor doğru olanı yapmış. Benm doktorum istese de sancılarının başlamasını bekleyeceğim çünkü o zamanki çati genisligimle şimdiki çatı genisligim bir olmayacak, bu yüzden yanlış yonlendirilmek istemiyorum diyecegim