Syldzy Geceleri bel ağrısı sırt ağrısı oluyor gündüz bir şeyim kalmıyor kız bebek. 10 gün önce kanama oldu sanırım nişandı. Ama hâlâ belirti yok sizler ne durumdasınız belirtiler nasıl oluyor
Melikee3 Benimde 39 hafta 4 gün. Adet olcak gibi ağrı gelip gidiyor. Bel ağrısı çok var. Ama gelen giden yok maleaef😂