Kckglr Kızlar göğsümün birinin ucu kanıyor yara oldu. Lansinoh kullanıyorum ama geçmiyor. Hızlıca geçirecek tavsiyeniz var mı ?
busra_basturk Kckglr doktor ve ebe bana da lansinoh kullan dedi daha doğurmadım ama 32 haftada başla düzenli kullan dedi doğumdan sonra yara vs. Sıkıntı çekmezsin demişti bende burda bekliyim de belki başka doğal önerisi olan varsa işe yaramazsa krem onu uygularım
Kckglr kindacute hayalim35 Esmdhsnc Kontes001 şimdi tahin yağı streç kullanacağım bakalım iyi gelir inşallah
Esmdhsnc Ayva çekirdeği canım. Onları suda kaynatıyoruz daha sonra jel kıvamına geliyor ve onu her emzirme sonrası sürüyoruz. Kesinlikle çok iyi geliyor inşallah sanada öyle gelir
hayalim35 Kckglr bn çok şey kullandım en son bunu kullandıktan snra iyileşti Bnmde kanıyordu ağlıyordum emzirirken annem doğumda yanıma gelmişti bebeğimi emzirdiğimde yanımdan gidiyordu ağlamana dayanamıyorum diyordu
Kckglr busra_basturk dün gece kızların dediği gibi tahin yağı sürdüm. Streçledim sabah sağdım tertemiz süt geldi aklında olsun