Dilncan Merhaba, benim eşimde de çift taraflı varikosel vardı ağrı da oluyordu ilaç tedavisi gördü fakat sperm artışı yeterli değildi ameliyat olması hem ağrısı açısından da iyi olur denildi 2,5 senedir de istiyorduk çocuk olmamıştı zaten eşim karar verdi ameliyat oldu fakat 3 hafta sonra benim hamile olduğumu öğrendik eşim ameliyat olduğun da zaten 2 haftalık kadar hamileymişim yani ameliyat çocuk açısından bakılmamalı ameliyat olmadan da olabiliyormuş demek ki zamanı varmış sadece. Çocuk olduğu için de ameliyat sonrası tedavisi kontrolleri tekrar bir sperm testine gerek görülmedi ağrı olursa gel denildi fakat ben şuan 32+6 gebeyim eşiminde o bölgesinde artık ağrı yok. Doktor öneriyorsa ağrısı da varsa mukahhak ameliyatını olsun derim. Onun harici içinizi ferah tutun stres hiç yapmayın Rabbim ol derse olur. 🙏💖