Betam 5,55 çıktı tam 14 gün önce korunmasız ilişki oldu ve normalde bugün adetimin ilk günüydü idrar testinde silik çizgi gördüm şi di kan sonucu çıktı ve 5,55 kâğıttı 0-2 hafta yazıyor değerin yanında sonuç (H) yazıyor böyle böyle olup sağlıkla büyüyen hamile anneler var mı çok düşük değerim ne yapmalıyım