ayse340 Nvrzz Geçmiş olsun canım benim bir yakınımda da kasığında fıtık çıktı doktora gitti Allah’a şükür çok iyi birine denk geldi Korkulacak bir şey değil basit bir şey ameliyat yapıp yama koyuyorlar iyileşiyor Allah’a şükür şu anda bir sıkıntısı yok