Daha çok küçük kordon dolanma gibi durumlar olmaz merak etmeyin, zaten bebeğin etrafında onu koruyan sıvı var darbelere karşı. Allah’ın izni ile korunuyor yavrucak. Bir doktor ilk aylarda elbette dikkat etmek gerekiyor ama biz ne kadar düşürmek için uğraşsak da %95 bebeğin düşüğüne sebep olamazmışız öyle söylemişti. Bebekler genellikle vücut büyütmek istemediğinde, bebeği büyütmeye yatırım yapmanın faydasız olacağını düşündüğünde düşük oluyormuş ( engelli veya sağlıksız gebelikler). Hani tabii engelli çocuklar da doğuyor ama bu oluşumda değil gelişim aşamasında bozukluk neticesinde oluyor. İçiniz ferah olsun inşallah sağlıkla doğar yavrunuz