Kafam o kadar dolu ki aşırı stresli bir insanım ama bu konuda değil dışarıki hayatımda sorun çok fazla yaşıyorum. Bu ay hiç özellikle düşünmedim bile normal akışta merak etmeden 2 günde 1 değerlendirdim. Çok mide bulantım olunca erken gebelşk testi prodictor alıp gece ( sıvı alımıma dikkat etmedim) test yaptım negatifti hiçbir silik çizgi bile yoktu. Ama şöyle ki adet olacakmış gibi de hissetmiyorum sadece midem bulanıyor başım bazen dönüyor çok garip. Testin yanılma payı olabilir mi beklenen reglime 3 gün kala yaptım onu reglilerim korunmasız ilişkiye başladıktan sonra biraz dengesizleşti birkere 5 gün attı en uzun atması oydu. Onun haricinde ise 5 aydır deniyorum benim gibi olup gebe kaldığını öğrenen var mı?