Yumakk doktorunuz çok haklı aynısı benim başıma da geldi fetal dna yaptirdim sonucu gelene kadar ne yasadigimi bir ben bilirim bir de Allah. Gerçekten işini bilen kadın dogumcular bunun geçici bir durum olduğunu bebeğin gelişim aşamasında beyin damarlarinin birarada toplanmasini bazı doktorlarin kist olarak nitelendirdiklerini söylediler neticede öyle de oldu 2 hafta sonra farklı bir perinatologa gittiğimde herseyin yolunda olduğunu söyledi testte temiz geldi sonrasinda kalp doktoruna da gittik çocukların kalp gelişimleri 12 yaşına kadar devam eder için rahat olsun dedi bence sizde rahat olun allahin izniyle sizinkide iyidir diye düşünüyorum birebir aynı durumu yaşamış olan birisi olarak.