Benim de açlık 90 tokluk 192 çıkmıştı sınırda endokrine yönlendirdi endokrin insülin baslatti günde 1 defa 10 doz ve diyetisyene yonlendirdi beyaz ekmek yok tam buğday var ve günde 6 öğün besleniyorum düşmeye başladı değerlerim eğer bu şekilde devam edersen insülin de birakicam dedi bebek için önemli geberik şekeri dedi korkma insülin ben senin vücuduna hormon takviye ediyorum cmku insulin hormonun cok düşük dedi hamur işi vs şekerli asitli şeyler yasak dedi