ceren-123 Yumakk evet bizimde var kalbinde parlaklık çoğu gebede görülüyormuş zaten bu durum ,sağlıkla gelsinler inşallah 🌸
gamzosgamzos Yumakk ceren-123 kızlar benim kızımda da vardı çok şükür doğdu şuan 2 buçuk yaşında bir sıkıntımız yok içiniz rahat olsun
Damyavuz Yumakk 2 kızımda sol odacıkta vardı. Ama bağırsakta yoktu. Tek başına hiç birşey dedi doktorumuz. Sonra kayboldular zaten. Biri 7 yaşında biri 2,5 yaşında 💖 hiç stres yapma sağlıkla gelsin 🌸
Elvik Bende de kalbinde parlaklık var demişti detaylı ultrosonda ama 3 tane daha doktora gittim tek başına bi bulgu değil dediler doğuma kadar geçer dediler
Dhdhdbfhfn @Yumakk bana da parlaklık var dendi hatta yarın başka bir doktora daha gozukecegim sizde tek doktorla kalmayın bence İnşallah sağlıkla gelsin bebişler🌸
Yumakk Dhdhdbfhfn perinarolıji uzmanı baktı umarım yarın güzel haberler almanız dileğiyle Rabbim şifa versin♥️
Dhdhdbfhfn @Yumakk çok teşekkür ederim 🤗 Bana da perinatoloji uzmanı baktı fakat ben hiç memnun kalmadım doktordan o yüzden farklı bir hastanede bir kadın doğumcuya gozukecegim inşallah sizinde güzel haberler almanız dileğiyle 🙏🏻