Serüvenimiz bu yere kadarmış…Evde suyum geldiği gibi hastaneye gittik acilde ulttrasyonla bakılınca kalp atışının durduğunu öğrendik ve ölü doğum yaptım…
Bebeğim beni öbür dünyada bekliyor…belki burda kokusunu alamadım ama cennette inşallah kokusunu doya doya çekerim 🌸Benim serüvenim buraya kadarmış