Pszge canım adet düzensizliğim Yok ilkinden sonra çok stres yaptım ikinci oldu kimyasal oldu antideprasana başladım kafam rahatladı hamile kaldım diğer kan tahlillerimin hepsi negatif sıkıntı Yok genetik bakalım ne diyecek inşallah bu bırakmaz hayırlısıyla 🙏