Yatan Adetim tam 6 gün gecikti test bu şekilde silik çok heycanlıyım aynı zamanda korkuyorum yokmuş gibi geliyo sizce varmı
Zehra_arsln Yatan benim de öyle olmuştu geç döllenme dedi doktor kese oluşmuştu bebek yoktu henüz 7 hafta kalp atışı duyduk rahatladık hamile olabilirsin ama kan vermek daha iyi olabilir
MinnieMouse Yatan benim de 4 gün geçmiş adetim fark etmemiştim dün test yaptım aynı böyle çıktı 🥲 bugün de yaptım çok az daha koyulaştı. Bu ilk yaptığım test 2 dk içinde
Yatan Zehra_arsln kız kardeşim sabah ilk idrarınla yap dedi erkenden kalkıp ilk idrarımla yapıcam eğer cizgi olursa gidicem sağlık ocagına direkt
Zehra_arsln Yatan yap tabi ben sabah ilk idrar Lada normal gün de yaptım aynıydı inşallah hayırlısı olur ☺️
_biranneadayi Yatan kız olmasa da git belki çıkmaz belli olmaz. 6 gün gecikmişsin nasıl meraklanıp gitmedin şimdiye kadar ben 3 gün önceden gitmiştim haha😅
Tosuncukannesi Yatan daha çok yeni olabilir gidip kan verirseniz daha net bir sonuç alırsınız inşallah hamilesinizdir 🤲🏼