DilosMuhammet Kızlar 5+5 günlük hamileyim son adetime göre. Kahverengi lekeler gördüm normalde hamile olmasam bile bugün adet günüm değildi adet olacakmisim gibi de aşırı belirti var normal mi ilk gebeliğim korkuyorum
sedamusa DilosMuhammet bende 5+1 im dün bi damla kahve leke geldi doktor Protestan dex iğne verdi bi daha gelmedi kırmızıdan korkarız dedi inşallah yerleşme kanamasıdır
Hhh03 DilosMuhammet acile git canım sakin ol stres yapma lekelenmen olduğunu söyleyince ilgilenirler zaten
umutluanneadayi DilosMuhammet direk acile git canm 8. Haftadayım ara ara kahverengi Leklenemmem oluyor ilaç kullanıyorum her ihtimale karşı ilaç verir doktorun.
DilosMuhammet Kızlar gittim alttan baktılar kan ve idrar aldılar onlar temiz çıktı. Ama düşük tehlikem olduğunu kesenin şeklinin sağlıklı olmadığını söylediler progestan verdiler onu kullanan var mı nedir ne işe yarar
Esahan DilosMuhammet Progestanı kullanın. Sabah direkt kadın doğumcuya gidin. Durumunuz varsa özele gitmenizi öneririm. Çünkü devlette doğru düzgün açıklama yapmıyorlar. Neden olurmuş ilerde problem olur mu vb şeyleri sorabilirsiniz. Acil doktorları daha tuhaf. Bende de lekelenme oldu çocuk yaşıyor dedi soru sormama müsade dahi etmeden odadan çıkıp ilacın kağıdını hemşireye yazdırıp elime verdiler.