Edanurylm Kızlar bugün perinatolojiye gittim herşey gayet normal haftasıyla uyumlu günü gününe herşey güzel ama bağırsak parlaklığı çıktı. İkili test için kan verdim sonucu bekliyorum.Böyle olupta geçen var mı
Melike-1414 Geciyor canim merak etme 23 haftalikken öğrendim bagirsakta parlaklık olduğunu suan 35 haflalik geçmiş çok şükür.
ftma00 hiç kafana takma banada var dediler bir ay sonra gittiğimde geçmişti gelişme aşamasında çünki bebek illaki o şekilde gözüküyor detaylı için yönlendirdiler gitmedim