Rabia88 Sonlara yaklaştıkça kötü rüyalar gören tek ben miyim acaba zaten uyku sorunum var uyuyamıyorum
Asdffghjjk Rabia88 bende bu gece uyandım bagırdım allahtan eşim sakinleştirdi. Oluyor o canım bence hormonlardan ruh halimizden 😘 7 haftalıgım
Aliahlas Rabia88 10 haftalık hamileyim hamile olduğumdan beri kötü rüyalar görüyorum ama ben bunu danıştım bilen birine tamamen psikolojik dedi gece yatmadan önce abdest alın ve dualar okuyun iyi geliyo
Elifozen 25 haftalık hamileyim ben de her gece kötü rüyalar görüyorum kafamıza çok taktıgımızdan oluyor sanırım
Rabia88 Benim Mart ayında bir düşüğüm oldu sanırım o yüzden de ister istemez daha çok korkuyorum 30+2 olduk ama hemen hemen hep aynı kötü rüyayı görüyorum dualar okuyorum ama son 1 haftadır böyle oldu inşallah hepimizin güzel ruyalara uyandığı günler olur 💕 Elifozen SyhnHtp Aysellll Asdffghjjk Aliahlas Heather
SyhnHtp Ben 10. Haftatayım kötü rüyalarım 8. Haftada başladı zaten az uyuyan biriyim ce çalışıyorum çok yorucu oluyor gündüzleri. Ne yapılabilir rahat uyumak için.
Aysellll Bende 18 haftalık hamileyim bende de aynı sorun var kötü rüyalar görüyorum çok korkuyorum uyandığımda bebeye zararı olurmu
Heather Nerde okuduğumu hatırlamıyorum hormonların değişimi nedeni ile canlıymış gibi rüyalar görüp uyku sorunu yaşayabilirsiniz yazıyordu.