Papatyam_8 Kızlar 4 haftalık hamileyim az önce tuvalete gittiğimde pembe tonda 1-2 damla kan geldi başına gelen varmı acile gitmeli miyim lütfen bakın
umutluanneadayi Papatyam_8 gidin bence Protestan veririler her ihtimale karşı doktora görünmekte fayda var
ozlem_2727 Papatyam_8 hamileliğiniz kan testi ile netleşti ise bir acile gidin bence leke geldi. diye hemen düşük olmaz ama düşük tehlikesi olabilir
tugcebck38 Papatyam_8 Aklınıza kötüyü getirmeyin ama hemen bir acil doktoruna gitmelisiniz sorunuza burda yanıt bulamazsınız
Halimegamze Papatyam_8 yerleşme kanaması da olabilir ağrın falan yoksa ama bekleme hiç bir doktora görün. Muhtemelen düşük önleyici iğne yapar ve progesteron a baslar
ozlem_2727 Papatyam_8 tamamdır o zaman imkanınıs varsa beklemeyin mutlaka acile gidin gerekeni yaparlar hayırlısı ile bişey olmaz. İnşallah
Papatyam_8 Rabiamina amin inşallah Allah razı olsun evet öyle ama ilk gebelik olsun ister istemez korkuyorum
blackeagle Papatyam_8 pembe tonda olanları doktorum hiç onemsemedi bende de oldu ilk haftalar yinede siz gidin muhakkak kötüyü aklınıza getirmeyin sağlıkla büyüsün inşallah 🤲🏼🌸