Beyzadrs Merhaba hanımlar 7 haftalık hamileyim grip oldum. Bel ağrısından ölüyorum ve rahmimde böyle batma şeklinde acı oluyor bazen. Kanamam vs yok. Ama cok korkuyorum düşük genelde bel ağrısı yaparmıs. Yaşayan var mı lütfen yorum yapın
arciha Grip etkilemiş olabilir ayrıca gebelikte de olabiliyor bende de olmuştu sabahları uyanınca belde ağrı şu an geçti
Beyzadrs arciha benim aslında gayet iyiydi ama şimdi rahim bölgemde batmalar oluyor bir de bel ağrısı yaşayınca gercekten cok korktum