sseydaa34 Merhabalar 15 haftalık hamileyim ve geçmeyen ağız tadı bozukluğum var tam olrak ne zaman geçiyor bu tat midemi bulandırıyor kusmama neden oluyor
surprizbebe sseydaa34 35. Haftadan bildiriyorum ağzımın tadı hala yok. Ne yesem 5 dk sonra acı oluyor ağzım. Naneli sakız çiğniyorum genelde öğünlerden sonra. Öyle bi çare buldum
surprizbebe sseydaa34 bağlantılı değil ya bulantın geçer inşallah ben de 4. Ay bitti ancak bıraktım prilam içmeyi. Ama ağız tadına çare bulamadım