Kocbuse65 Evet anneler İzmir’de olup hangi hastanede doğum yapacaksınız gelin konuşalım 🥰 (Ben Egepol)
Simsiyahh Kocbuse65 ben Doç Dr mine genç’e gidiyorum ona bağlı özel Tınaztepe galen hastanesinde doğum olacak inşallah 🥰
Mrv-ts Kocbuse65 Kocbuse65 allah sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 kaç haftalıksınız acaba? Bende Cem Bey’e gidiyorum ama henüz doğum hakkında hiç konuşmadık sanırım bi sonraki kontrolümde konuşacağız (29+6 haftalığız)
Seyma258 Simsiyahh ben de o doktora gitmeyi düşünüyorum ama doğum yapacağı hastanede yenidoğan yoğun bakım yok sanırım beni de bu korkutuyor. Oldu ki sıkıntı çıktı sevk mi verecekler ki
Gokturkmom_ Kocbuse65 Sizin ne zamandı verilen tarih 🙈 sizin kız benim oğlan 🐣Denk geliriz belki minikler de tanışır