denizannee canım genelde 11-14 yapılıyor küçğk diye birşey demedilerr bana sonuclarıda aldık çok şğkğr bişi cıkmadı ben devletten yptırıpyorum özeldeki doktor bana söyledigi neden yaptırdınkii yani kesin bi sonuc içermiyor. ...şimdi felaket tellalı gibi konuscam ambiyonist sıvısı sakın dedi aldırmayın bir o testlerin 100%100dogrulugu yok 2 bayanın birinden almısşlar zor anneyii kırtarmısslar bebgini kaybetmiş
Diyecegim şu ki o testlerin sonucunda sakınüzüntüye kapılmayın olumsuz cıktıgında içinizi rahat tutun yeterr