ArasMom__ Bugün tam 12 haftalık olduk çok heyecanlıyım bir o kadar da tedirginim umarım sağlıkla devam eder 🥹🙏🏻
Softlove ArasMom__ bizde 12+4 olduk hatta bugün doktor cinsiyet söyledi bir kızım daha oluyor. Allah nasip ederse.sizin bir tahmin var mı ?
Endoplazmik ArasMom__ ben de 23 hastalığım canım perşembe randevum var o gün 13 oluyorum bakali. Bir tahmini olur mu doktorun :) bennde heyecanlıyım:)
hsezenysr Bende 11+5 çarşamba randevum var ikili tarama için özelde cinsiyet tahmininde bulunur inşallah ArasMom__
ArasMom__ Softlove hayır en son 10 haftalıkken gittim bu hafta gidecem ama henüz cinsiyeti öğrenmek istemiyorum çünkü erken olduğu için yanıltabilir diye düşünüyorum 🤔
qizcee_ burcuyilmazzz38 Hayır göstermedi ama doktor benim tahminimi sorarsan kız dedi ama oda emin degildi :)
burcuyilmazzz38 qizcee_ 12 haftalk ama kızımda bu haftalar da daha net değil diye tahmin edilirdi hep 13 haftalık iken giidcem 🫠
Moomtoobee Benim 13+5 hala öğrenmedik cinsiyeti fetal dna yaptırdık onda çıktı 🫣 hafta sonu inşallah ogrenicez çok heyecanlı 🫠🧸