babyiscoming_ selencinaar çok erken başlamış seninnn canım 🫠 20+4 deyim bugün biraz yoğun yaşadım enfeksiyon falan yok çok şükür🤲🏻
selencinaar babyiscoming_ evet ya bendede enfeksiyon yoktu ama ıkı gündür sarı sümüksü bi akıntı söz konusu yarın sağlık ocağına gideceğim zaten bi baksınlar bakalımm kaşıntı yanma sızı yok çok şükür
selencinaar Minyonannecik valla hormonel dalgalanmalar oluyormuş vücudumuzda buda onun bi göstergesi imiş hamilelikte nırmalmiş yani doktorum öyle söylemişti