Tuzlimon1 Adensah 34+3deyiz. Cumartesi kontrolüm var bakalım kaç kilo olduk☺️ en bon 32.haftada 2000kgdı.
fztanne1 Adensah bende o boyadayım ama bebeğimde kısacık🤣 bugün doktor söyledi ama boyunu söylemedi kısa olacağını söyledi 😀
Goncagullllllllll Adensah 32 haftalıkken 1750 gram dendi ama oğlumda zayıf doğdu iyimi dediğimde evet dediler bana göre zayıf ama😢
Goncagullllllllll Adensah beslenemıyorum oğlumda hep muz kaşar yedim fayda etmedi bunda çok ıstahsızım kiloda alamıyorum 74 hamile kaldım şimdi 71 olmuşum
Adensah Goncagullllllllll peki anne baba genetik olabilir mi mesela baba doğarken kaç kilo doğmuş veya sen genetik çok etkiliyor
Goncagullllllllll Adensah bende eşimde mınyonuz genetıkte olabilir eşimde doğarken 2 kılo doğmuş bende 3 kılo
Adensah Goncagullllllllll onunla alakalıdır canım benim eşim mesela doğarken kaynanam çok zorlanmış halbuki 16 kardeş benim eşim ve enn küçükleri ama en kilolu bu doğduğu için kaynanam çok zorlanmış ve çok yırtığı olmuş