Selvozge Merhaba kızlar ferum kan ilacı kullanıyordum doktorum maltofer kan ilacına geçirdi aşırı kabız bıraktığı için ferum memnun değildim maltoferden memnuniyetim nedir çözemeden bir arkadasım dan sidefer toz halinde olanı duydum memnun olduğunu kasık ağrısı yapmadığını kabız kalmadığını söyledi siz hangi kan ilacını kullanıyorsunuz ?
Yalinn8 Selvozge 31 im 8 den beri sidefer kapsul kullaniyorum hiic bi yan etkisi yok, gayet memnunum, efamom ve sidefer😉
ayaniz Selvozge bende maltofer kabız yaptıgı icin doktorum sidefere geçirdi ama toz degil benimki hap sekilde.. kabızlıgım bitti memnunum suan .