Beyzatls 2 normal doğumum var 3. Makat geliş haftalar ilerliyor bugun doktor bir hafta daha bekliycem dedi devlet hastanesi takipliyim youtube de ki hareketi yapmaya başladım başka ne iyi gelir dönsün artık
defnevedoruk Beyzatls insallah döner ne zamandır makat geliş? benim kızıma ilk kez 23. haftada makat geliş demişlerdi 39a kadar bekliycektik ama 38+2de sancım olunca sezaryene aldılar