Seedaaff lidyaa30 hadi ya ne zaman değişti peki 😀 Aslında benim Şuan 17 haftalıkta bi sonraki kontrol 10 gün sonra erkene mi çeksem acaba 😀😀
Seedaaff Seyuba kız daha kime sorayım doktorun kendisi gösterdi 6 yıl tıp okuyup uzmanlık yapan adam bebeğin bacak arasıyla kafasını karıştıracak değil ya kafasıda işaretlediğim yerin sol tarafında yuvarlakçana bir şey var oymuş 😀
elmarmut_1 Seedaaff tabi ki hayırlısı erkek kız fark etmez ikisi de benim canım sağlıkla hayırla gelsin inşallah 🤲😇
lidyaa30 Seedaaff 15 de hep erkek sandik 16 da doktor degistirip ozele gectim doktorum direkt kiz dedi gosterdi hatta yaklasik 20 25 dakika muayne ediyor her seferinde asiri guvendigim birisi
Seedaaff lidyaa30 devletin usgleri çok kötü ya doğru düzgün bebeği bile zor gösteriyor o yüzden bende arada özele gidiyorum ayrıntılı bi baksınlar diye devlette 2 dk ancak sürüyor usg fotosu falanda vermiyorlar