Sebepsin 5. Haftadan beri hazımsızlık problemi yaşıyorum ben🥺 Onun dışında kasık ağrılarım biraz hafifledi göğüs hassasiyeti eskisi kadar yok ilaç almazsam da bulantılarım ara ara ben buradayım diyor. Bir de ara ara tansiyonum düşüyor bütün enerjim çekiliyor gibi hissediyorum o anda uzanmazsam bayılacak gibi oluyorum🥺 Allah hepimize kolaylaştırsın ve sağlıkla selametle kucaklamayı nasip etsin🌸