Benim oğluşum da aralıkta doğacak kısmetse. 30+2 yiz şu an. Her şeyi hazır, alındı ama hala paketlerde duruyor yıkayıp yerleştiremedim bi türlü belimin sırtımın ağrısından hiçbir şey yapamıyorum. Çalıştığım için de extra zor oluyor izne ayrılmayı bekliyorum hazırlıklar için 🥹