Nur3838 Bu haftalarda ağır kaldırmak risklimidir kızlar? Siz kaldıranlarfanmısınız yoksa hiç kaldırmayanlardanmı? Biraz önce kaldırdım biyere taşıdım sonra içime kurt düştü🙄
myangelson Nur3838 ne kadar ağır? Riskli gebelik varsa ağır kaldırmak falan yasak ben 5 kilo bile kaldirmoyorum ne olur ne olmaz diye 😅
selencinaar Nur3838 20.haftadan beri en ağır taşıdığım şey su şişem😂 serklajlıyım da mecbur dikkat ediyorum 😁
ZeynepDuru17 Nur3838 herkesin hamileliği farklı riskliyse tabiki kaldırmayın yinede önlem almak iyidir dikkat edin ben ev temizledim doğuma iki gün kala koltuk çektim sildim süpürdüm neler yaptım ama tabiki dikkat ederek yaptım sizde dikkat edin çok fazla ağır kaldırmayın
fztanne1 Nur3838 sizi korkutmak istemem 2. Gebeliğim hep çok rahat olmuşumdur bu konularda . Bir gün çok ağır iş yaptım ve sancım çıktı 26. Haftada o zamandan beridir uzanıyorum😁 yani çokta yormamak gerekiyormuş olan size ve bebeğinize tek oluyor😊
seyma0661 fztanne1 ben 18.haftadayım bugün cam sildim perde astım sil süpür yaptım ama bir odaya. Ben yorulmadım çok hızlı hareket de etmedim insallah bişey olmamıştır 🥺
fztanne1 seyma0661 ya benimde ilk gebeliğimde birşey olmuyordu ama tedbirde fayda varmış 26 dan beridir uzanıyorum ve gerçekten çok stresli geçiyor artık 🥲 yani size olacak demiyorum sadece artık yapmayın lütfen ♥️
Rabiamina seyma0661 27deyim ben de aynı işleri yapıyorum. Sizin gibi yardım edecek eşimden başka kimsem yok. Ama perde asmayın Allah korusun bir an tansiyon düşüklüğü falan olabilir. Diğer işleri yapmakta çok sıkıntı olmaz kendinize güvendiğiniz takdirde
Bsrkcn Hiç riske atmayın. Ben de 22 haftalık hamileyim. Bir şey olmaz kafasındaydım. Rahim ağzında kısalık çıktı. Doktor çok dikkat etmen lazım dedi. Belki de dikkatsizliğimden böyle olmuştur. Ne olur ne olmaz dikkat edin.
seyma0661 fztanne1 evet bazen mecburen yapılıyor gurbetteyim eşimden başka yardım eden yok yavaş yavaş yapıyorum henüz hareketlerini de hissedemedim sağlıkla kavuşuruz insallah 🥺
fztanne1 seyma0661 daha güzel gelen giden yok bırakın ağır işleri gerçekten , hiç takmazdım ama bir kere oldu mu sonrası zor oluyor sizin için.
seyma0661 fztanne1 yazdan kışa geçiş olun bir seferlik oluyor 🤭 bidaha yapmamak için kirletmemeye özen göstericem 😂😂
Ocakbebegi Nur3838 benim de 2.gebeliğim bişey olmaz kafasındaydım ama 4-5 gün önce çok ciddi sancım vardı doktora söyledim kontrole çağırdı ve sancım çok çıktı doktor istirahat be bir sürü ilaç verdi bu hafta tekrar kontrolüm var umarım erken doğuma sebep olmamışımdır
Rabiamina seyma0661 inşallah. Ama doktorlar da zaten günlük işlerinizi yapın o kadar hareketsizlik iyi değil diyorlar
Mdne13 Nur3838 bende 24 haftalık hamileyim. Ağır kaldırmıyorum ama bazen dolaplardan birşey alacağım zaman kolumu uzatıyorum inşallah birşey olmaz