Ebrugunesss Cuma günü sol yumurtalıktan aşılama oldum bugün sağ kasığımda ağrı başladı yaşayan oldu mu
Ebrugunesss tatlibebegim_ kasık ağrısı normal oluyormuş ama ben sol taraftan oldum ya o taraf ağrır diye bi mantık yürütmüştüm 🙂
Anoniminiz Ben de cuma oldum, bi ağrım olmadı. Sadece çatlatma iğnesinden dolayı 1 gün sağ kasığımda ağrı oldu
Esrardc K2383 çok aşırı hareket etmemeye çalıştım avokado yedim bir kaç gğn onun haricinde dikkat etmedim ben özenmedim üstünde durmadım inşallah olumlu sonuçlar alırsın 🤲🏻