Concernedmom Merhaba Zonguldak a yeni taşındık. Hastanr ve doktor önerisi verebilecek var mı acaba?? Level hastanesi nasıl sizce Rüzgarlıda onur dalaya randevu aldım ama henüz z gitmedim.
Kkardelenn1 Concernedmom merhaba biraz geç gördüm ama onur bey iyidir oradaki çoğu doktor iyidir çalışanlar da ilgili doğumda vs kime gittiniz acaba
Concernedmom Onır beue gittim. Ama 5 dk sürdü girmem cıkmam pek birşey de sormadı. İlaçlarımı bile kendim anlattım. Üniversite hastanesinde yeşim akdemir varmış ona randevu aldım şimdi