Selam kızlar bugün şeker yüklemesi yaptım 50 mg aç karnıyla 108 çıktı 1 saat sonra tok karnıyla 264 çıktı eve çok yüksek maalesef dikkat edicem artık umarım iyiye gider ama bu bebeğe zarar veriyomu veya anne vücudunda değişiklik oluyo mu ağrıları vs gibi ?