erda Dilanburak 12+6 iken kız dediler 15+6 haftalıkken erkek dediler bu hafta sonu kontrolüm var 17+3 olmuş oluyorum kesinleşir diye düşünüyorum
MahmutSultan Benim de son adet 27 eylül en son 13 haftalık gittim şimdi 17 deyim. Göstermiyor demişti cin takviminden baktım emin olamıyorum ki döllenme felan ne zaman gerçekleşti sonuçta ay sonu 🙄🙄
Lilbaby MahmutSultan çin takvimi nerden bilsin eşinizden ilişki sırasında gelen ve baskın çıkan kromozomu? 😁
erda MahmutSultan benimde 26/09 sat fakat ekimde hamile kaldım çin takvimine eylül yazınca kız ekim yazınca erkek diyor doktorlarda kız erkek deyince şaşırdım burdan ultrason fotosunu yolladım o bayanda kız dedi arkadaşlar ve ailemde hep erkek diyor
MahmutSultan Lilbaby erda aynen canım sen tam olarak anladın beni ☺☺ çünkü dr lar son adet tarihine göre hesaplıyor gebeliği ben de tam olarak bilmiyorum ☺ ama ne olursa olsun sağlıklı aklı başında bir birey olsun
Ozgetmrlnk Neslimm 14 eylül son adetim 18+3 oldu bebeğim gostermedi ama yarin randevum var insallah öğrenirim cok merak ediyoruz 😊