Hanımlar iyi akşamlar
40+2 yiz az önce komtroleden çıktım 41 olunca yatış vermişti normalde ama nst den sonra yarına verdi
Suyum ya da sancım yok kanala da girmemiş yüzü gözüküyor baskı da yapmıyor
3 güne kendi sancım gelir mi
Ne yapsam karar veremedim