Gmavi Dostinex Kullanan varmı ilacı benim yüksek çıkmıştı doktor pazartesi yarım cuma bir tane olarak alıcaksın dedi ama reglken alan varmı hamile kalma konusunda etkisi olur mu
Tazeanne123456 Gmavi merhaba benim 145leri görmüştü polipim çıktı doktor dostinexte verdi her akşam 8 de iç dedi sonrasında 0a indi şu an hamileyim inşallah en hayırlı zamanda size de nasip olur 🙏🏻
Esraydnn Gmavi ben şu an kullanıyorum canım, henüz hamile değilim zaten prolaktin yüksekliği hamileliği engellediği için kullanmaya başladım 🫤