bhtrolcay Lavin___ 1 hafta 10 güne geçer merak etmeyin malesef benimde öyleydi kocaman ayaklarım vardı😣
Princess_momm Lavin___ hemen kalın çorap giyin soğuk olmuş bendede öyle olmuştu gecede çorapla uyudum geçti bir iki güne 🥴
Meliyda Lavin___ benim çok fenaydı ne çorap oluyordu ayağıma ne terlik ayakkabiya zaten sığmıyordu ayağım belimden aşağısı kocamandı benim 20 günde geçti bol su tüketin ayaklarınızı yükseğe koyup uzanın bunlar fayda ediyor
myavocado Lavin___ bir hafta filan geçmemişti benim, sonra yavaş yavaş azaldı. 20. gün filan inmişti ancak
Lavin___ Tutaste_ ya canım senin nasıl geçti sezaryenin ben çok zorlanıyorum hala biliyorum daha çok yeni ama sabredemiyorumm iyileşmek istiyorum artık
Tuba-M55 Lavin___ kimisi 1 haftada kimisi benim gibi 10 günde geçiyor. Bi sabah kalkıcaksın ve ayakların inmiş🥰 bol su ve yürüyüş
Lavin___ Tutaste_ ay ben de aynı öyleyim çok pişman oldum normal denemediğime… pozitif sezaryen diye bi şey bana göre yokmuş
Tutaste_ Lavin___ bende oyle. Bakanda olmayınca ben kat kat pişman oldum 2. Günden berş cocugu kendım alıyorum yatagından kucagımda emziriyorum. Yemeğimi herseyimi kendim yapıyorum
Nuraydiyebiri Lavin___ ilk doğumdan sonra öyle olmuştum. Korkup domtoru aradım hatta. Çok sık su iç, çişinin geldiğini hissetmeyi beklemeden sık sık tuvalete çık dedi. Su içtim , tuvalete çıktım. Gerçekten de etkisi olmuştu ödem azalmaya başlamıştı.
Lavin___ Nuraydiyebiri anladım o zaman gelmesini beklemeden çişe çıkayım artık. Çok su içiyorum ama bekliyodum gelmesini sürekli gitmek yerine çünkü idrar yaparken canım çok yanıyor hala ya idrar torbasının o büzüşmesini çok net hissediyorum canım yanıyor
Bet7408 Lavin___ bol su için ayaklarınız olabildiğinde kalbinizin hizasından üzerinde dursun 1 haftaya geçer bende yaşadım
Ada3452 Lavin___ geçmiş olsun canım . Benim de sezeryan hemen sonra olmuştu. Hastanede hemşire yeşil çay içirdi sürekli limonlu. 3 gün sonra geçmişti. Limonlu çay yeşil çay. Birde bu süreçte 1 hafta felan ekmek yemedim.. Sıvı beslendim. 🌟🎀🦋🤗 Sevgiler.
Lavin___ Tutaste_ ya Allah yardımcınız olsun ben bakan olduğu halde çok zorlanıyorum nasıl yapıyosunuz helal olsun valla
Tutaste_ Lavin___ agzıma edile edile ömrümde boyle işkwnce gormeöiştim. Yanımdakiler aynı nir lag ustası iş hastaları vocugı yıkama oyle olur boyşe olur demeyi bıliyolar ama iş bana gelince eğileöediğimi bilerler yatamadığımı kalkmadıgıimı ama asla götlerini sallamazlar. Mastit oldum hetalxe grve sıtma vurdu bana asla kalkamadım çağırsam ohooo oyle ettinde boyle olduda başlıycaklar