Kızlar idrarımda enfeksiyon çıktığı için doktor üromisin bu tek kullanımlık içilen şaseden verdi gece içtim sabah ağız tadım farklıydı ve midemi yakıyor acayip şekilde hemde. Daha önce de içmiştim şimdi daha beter oldum midem bulanıyor ve istifra ettim yine o boğazımdaki tat gitmiyor mahvoldum ya geçmesi de uzun sürüyor sizede öyle oluyo mu ? Kullanan var mı?