Tutaste_ Kızlae sezeryan olalı 4 gn oldu bugun bi tane memem bildiğin şişti ve içinde baloncuk baloncuk seyler patlatıyorum baktım mastıt yazıyor. Başına gelen varmı tedavısı nasıl sıcak kompresle boşalttım napıcam korkuyorım valla
Merve_31 Tutaste_ acilen sağım yapman lazım canım benimde ilk hafta öyleydi her sertleştiğinde sağım yaptım birde bebeğim enfeksiyondan yenidoğan yoğun bakımdaydı çok kötü sertleşmişti sağım yaptıkça hafifliyordu
Neferut Tutaste_ Canım doğum yapmışsın hayırlı uğurlu olsun. Bir süre giremedim. Nasılsın? Bebek nasıl?
blackeagle Tutaste_ bilinenin aksine sıcak değil soğuk kompres yapın havluya buz aküsünü koyun göğsünüze tutun ya da şuan mevsimi lahana yaprağını atın buzluğa çıkarın ve onu öyle göğsünüze tutun eğer ki mastit varsa tabi
Merve_31 Tutaste_ pes etmeden her ikisi de ver canım insanların her iki ucu yoktu zorla sokuyorlardı tüm memeyi çocuğun ağzına zamanla düzelit benim de birinin ucu yoktu zamanla düzeliyo
Tutaste_ Neferut alınıyordum sana tam 😀😀emziriyorum şuan yon seciyo diger memenın ucu yok emmemekten mastit oldu heralde omunla ugrasıyorum iki gündür sinirlerim bozuk ya bebiş iyi ama 😀
Neferut Tutaste_ alınma canım zor birkaç gün geçirdim giremedim kusura bakma 🙃 doğum nasıl geçti aksilik olmadı değil mi? Ameliyat yerin nasıl zor mu geçiyor? Hadi kurtuldun bakim evladını sana bağışlasın Allah 🥰😄
Tutaste_ Neferut noldu kız. Agrım var kimse dertten anlamıyo asla dikişlerim cok agırıyo her işimş kendşm yapıyorum eve geldıgımden beri birinci günü eve geldim benim dikişlerim patlamadıysa kimsenşn patlamaz cidden
Tutaste_ blackeagle hiç emmiyo o gögsümğ ağtümğ değişik geliyo napıyo ben anlamadım asla işte. Taş gibi oldu ucu kaç gündğr bugun sağdım içinde biraz boyle baloncuklar vardı hep patlattım elimle 🤷
Neferut Tutaste_ sen dikkatli ol yine de riske atma zorunlu olmadıkça kalkma ki çabuk iyileşsin ameliyat yeri
Tutaste_ Merve_31 ya ağlıyo eşim biyandan öbürlwri biyandan aglatma verme demeye başlıyolar kafayı yedirticekler bana
Merve_31 Tutaste_ herkesin bi sesini keserse tüm sorunlar çözülecek zaten benim kayınvalide de millete göğsü iri ucu yok çocuğun ağzına girmiyor diyordu 😂
Merve_31 Tutaste_ hastane de bir bayanın sıfır uçtu hemşire şırınganın içine şekerli su gibi bir şey koymuştu kadının göğsüne sıkıyordu bebek tadını alınca zorda olsa tutup emiyordu zamanla alıştı bebiş senin ki mecburen öğrenecek sabırla uğraşman lazım ağlasın nolcak ki hem uyanır güzelce emer