Kızlar merhaba bugün detaylı usg vardı 23+1 deyiz şu an radyoloji doktoru sağ uter arter damarda çentik var dedi ilaç verdi aspirine benzer erken doğum riski olabilir dedi. Bu durumu yaşayıp da sonrasında düzelen var mı biraz korkuyorum açıkcası bebekte gerilik olur dedi. Ama şu an herşeyim çok iyi çok şükür biraz panik ve endişeliyim bu durumu yaşayan var mı ??