Kocamanailem_ değeriniz çok yüksek değil ilaç nedeniyle düşücektir 15 gün sonrasında kan verdeniz bile farkı görürsünüz. İnş sorun olmaz panik yapmayın önerilen 2.7 diye biliyorum fakat 8 lerdr sorun oluyor dedi doktor bana
Birde ilacınızı hep aynı saatte içmeye özen gösterin bebeğinizin gelişimi için ilac takibiniz önemli