Merhaba üzülmeyin yeni doğanlarda karşılaşılabilen bir durum. Zamanla kendi kendine kapanıyor. 3 aylık yeğenimde de var doktorlar hiç bir şekilde korkulacak bir şey olarak bakmadılar. Bebeğinizin çok ağlamamasına, katılma krizlerine girmemesine dikkat edin. O şekilde olunca kalpleri zorlanıyor sanırım. Doktorunuzunda yönlendirmelerine dikkat ederseniz bu süreci sağ salim atlatırsınız inşallah 🙏🏻🌸🩷