Merhaba bugün kontrolüm vardı sancı görüldü yatış istediler fakat korktum yatmadım bugün tam 31 haftalığız kalbinin etrafında sıvı birikmesi de çıktı bir böbreğinde de büyüme vardı ağrı vs olursa hemen gel dedi bu haftada doğum olur mu ? Yada böyle süreçten geçen var mı ?