Tugcei 4. Haftamda da 5. Haftamda da kese düzensizdi başka bir doktor sağlıksız gebelik büyük ihtimal kayıpla sonuçlanır dedi kese yüzünden kendi doktorum iş eümitli olabileceğimi düzelebileceğini söyleyip hem iğne hem vajinal progestan verdi sonraki kontrollerimde kanama alanlarım olmasına rağmen kese düzelmişti şu an Allah’a şükür 14+2 yim ve sağlıklıyız çok şükür 🥰 her zaman risk var ama her zaman ümit de var