Melosum34
Suyun fazla olması genelde şekerden oluyor. 147 normale yakın aslında ben de diyet ve insülin takipliyim doktorum maksimum 140 ın üstüne çıkmamam gerektiğini söyledi. Erken doğum riski yaratıyor suyun fazla olması. 32+5 teyim yarın nst gireceğim ben de. 36 ya kadar uzatmaya çalışacağız inşallah.