Aselbadekcr Konrtol diye geldim doğumhanede buldum kendimi rutin kontrole geldim nst de sıkıntı çıktı 34. Haftam yatışım verildi ciğer geliştirici yapıldı benimle aynı durumu yaşayan oldu mu henüz doğum için çok erken 🥺